torstai 23. joulukuuta 2010

Hyvää Joulua!



Nyt alkaa muutto olemaan ohi :) Shelttitytöt kotiutuivat uuteen asuntoon nopeasti, toisaalta nää on tottunut melkoiseen reissuelämään ja ovat tyytyväisiä siellä missä minä olen. Järkyttävä lumimäärä on hieman hankaloittanut uusien lenkkireittien löytämistä, joka puolella kun on tolkuttomasti lunta! Täälläpäin on kyllä koiria mutta näköjään eivät lenkkeile pelloilla tai metsissä... Ja mua taas ei saa autotien vartta talsimaan, olkoonkin aurattu. Kirppu ei vaan oikein nauti polkujen raivaamisesta, sitä joutuu välillä kantamaan.

Pariin viikkoon ei olla tehty oikeastaan mitään ihmeellistä. Toisaalta pakkastakin on ollut niin paljon ettei treenaamisesta ole tullut mitään. Katotaan sitten vaikka keväällä lumien sulattua josko taas aktivoiduttais :D

5 kommenttia:

  1. Rauhallista ja mukavaa joulua Kirpulle, Pandalle, Hipille ja Nadjalle! <3
    Toivottavat Nane, Elvis, Dea & Hanna

    VastaaPoista
  2. Jouluntoivotukset myös täältä :)

    (Mä oon totaalisen laiska tallomaan polkuja metsään, vaikka se kävis hyvästä kuntoilusta. Kävelen muiden valmiiksi tallomia sitten ;) )

    VastaaPoista
  3. Olipa kiva löytää teidänkin bloginne :) Etenkin Hipin koiratanssijutut kiinnostaa aina! Sopiiko linkitellä omaan blogiin?

    Mukavaa joulun aikaa ja onnea uudelle vuodelle!

    VastaaPoista
  4. Toki saat Marjo linkittää blogin :) Voin varmasti laittaa teidän blogin meitin linkkeihin?

    VastaaPoista